Leobank

Call center operator

undefined 

Tələblər:

  • Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisaslar üzrə);

  • Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı,komandada işləmək baçarığı;

  • Azərbaycan və rus dillərində səlis danış bacarığı;

  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;

  • Müştəri xidmətlərinin əsas prinsiplərinə dair biliklər;

Öhdəliklər:

  • Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;  

  • Müştərilərdə yaranmış problemlərin operativ həll etmək, dəqiq cavab vermək, mümkün həll yollarını izah etmək;

  • Müştərilərin sorğuları ilə işləmək, lazımi qaydada məlumatlandırmaq;

  • Məlumatları təhlil etmək və müştəri sorğularının analiz etmək;

E-mail: [email protected]

Elanın bitmə tarixi: 28.10.2023