Leobank
Call center operator
Tələblər:
Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisaslar üzrə);
Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı,komandada işləmək baçarığı;
Azərbaycan və rus dillərində səlis danış bacarığı;
MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
Müştəri xidmətlərinin əsas prinsiplərinə dair biliklər;
Öhdəliklər:
Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
Müştərilərdə yaranmış problemlərin operativ həll etmək, dəqiq cavab vermək, mümkün həll yollarını izah etmək;
Müştərilərin sorğuları ilə işləmək, lazımi qaydada məlumatlandırmaq;
Məlumatları təhlil etmək və müştəri sorğularının analiz etmək;
E-mail: [email protected]
Elanın bitmə tarixi: 28.10.2023