Call Center üçün Supervayzer

Bolt Azerbaijan

Call Center üçün Supervayzer

My default image 

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Şirkətin müştərilərinə operativ və keyfiyyətli xidmətlərin göstərilməsinə nəzarət etmək;
  • Həftəllik, aylıq və digər hesabatların hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Statistik məlumatların toplanması və təhlil edilməsi.
  • Heyətin idarə edilməsi
  • Vaxt bölgüsünün yaradılması
  • Baş verən texniki problemlərin müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi
  • Qəbul edilən sifarişlərə nəzarət etmək
  • Daxil olan zənglərə nəzarətTələblər:
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dili arzu olunandır
  • GoogleDocs,GoogleSheets,GoogleSlides ilə işləmək bacarığı
  • Taksi şirkətində Dispetçer kimi təcrübə
  • Gərgin iş rejimi şəraitində çalışmaq
  • İdarəetmə və komanda şəklində işləmək bacarığı
  • Xəritə ilə işləmək bacarığı və ünvanları yaxşı bilməsi

Ətraflı məlumat müsahibə əsnasında təqdim ediləcək.

Maraqlanan şəxslərdən öz CV-lərini “Supervayzer” başlığı ilə [email protected] e-ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Elanın bitmə tarixi: 08.10.2022