Mətanət A

Çağrı mərkəzi operatoru

undefined 

Vakansiyanın təsviri:

  • Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
  • Gün ərzində çağrı mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması;
  • Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərə uyğun olan qiymətin müştəriyə ən uyğun formada bildirilməsi;
  • Şirkətin cari satış kampaniyaları, məhsulları və s. haqqında müştərilərə ətraflı məlumat verilməsi;
  • Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı müvafiq şöbəyə məlumatı ötürmək;
  • Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Müvafiq telefon zənglərinin şöbələrə və aidiyyati şəxslərə yönəldilməsi;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
  • İş vaxtı:İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
  • İstirahət: Şənbə və bazar günü.
  • Səliqəli, çevik, operativ çalısan, bacarıqlı.
  • Əmək haqqıRazılaşma yolu ilə

Xüsusi tələblər:

  • Yaş həddi: 20-30
  • Təshil: Ali (Humanitar sahələr üzrə)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan,Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
  • Aydın və səlis nitq bacarığı;
  • Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti;
  • Səbrli və məsuliyyətli;
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır (call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsində olanlara üstünlük verilir)
  • Kompüter bilikləri– MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excell,) MS Outlook proqramlarından və İnternet resurslarından sərbəst isifadə bacarıqları;
  • Xüsusi bacarıqlar– İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
  •   Şəxsi keyfiyyətləri: İşə planlı yanaşmaq bacarığı;
  • Yüksək dinləmə, ünsiyyət və izahetmə qabiliyyəti;
  • Nitq mədəniyyəti;
  • Səlis və aydın danışıq tərzi
  • Təmkinlilik, etibarlılıq, özünəinam;
Müraciət etmək üçün[email protected] 

Elanın bitmə tarixi: 28.03.2023