Əməliyyat bölməsinin meneceri/Naxçıvan şöbəsi

Rabitabank OJSC

Əməliyyat bölməsinin meneceri/Naxçıvan şöbəsi

undefined 

Əsas vəzifələr:

  • Qayda və təlimatlara uyğun olaraq müştərilərin müraciəti zamanı sualları cavablandırır, bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər verir; 
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq, bank sirrinin qorunması şərti ilə müştərilərin hesabları üzrə əməliyyatlar barədə müvafiq orqanlara arayışlar hazırlayır və təsdiq üçün Filial/Şöbə rəhbərinə təqdim edir; 
  • Ödəniş tapşırıqlarını bank sistemində bank tərəfindən təyin edilmiş limitlər çərçivəsində təsdiq edir;
  • Fiziki və hüquqi şəxslərin sifarişlərinə və qaydalara uyğun olaraq bütün növ hesabları açılmasının təsdiqi;
  • Qayda və təlimatlara uyğun olaraq müştərilərin müraciəti zamanı hesab üzrə aparılan əməliyyatlar haqqında məlumat verir, hesablar üzrə çıxarışları hazırlayır və müştəriyə təqdim edir;
  • Müştəri haqqında əldə edilən yeni məlumatların bank proqramına daxil edilməsinə nəzarət (əlaqə nömrəsi, elektron ünvanı və s.);
  • Bank tariflərinə uyğun olaraq müştərilərdən xidmət haqqı tutulmalara nəzarət edir;
  • Vergi, məhkəmə, DSMF və digər icra orqanlarının qoymuş olduqları sərəncamların silinməsini (sistemə daxil edilməsini) yoxlayır;
  • Əməliyyatlar üzrə sənədləşmənin aidiyyatı qovluqlara yerləşdirilməsini yoxlayıb tamlığına məsuliyyət daşıyır;
  • Baş ofisin qeyri-kredit məhsulları sahəsində keçirdiyi layihə, tədbir və aksiyaları filialda koordinasiya edir;
  • Baş ofisin müvafiq strukturları tərəfindən tələb edilən sorğuların cavablandırılmasını təmin edir;

 Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil (maliyyə və iqtisadi təhsilli olması arzu ediləndir);
  • Əməliyyat sahəsində ən azı 3 il iş  təcrübəsinin olması;
  • MS Office proqramında peşakar işləyə bilmək bacarığı; 
  • Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək,;
  • Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
  • İdarə edə bilmək və təşkilatçılıq bacarığı;
  • İşə yaradıcı yanaşmaq, yeni ideyalara malik olmaq və yeni ideyaları stimullaşdıra bilmək;
  • Problemləri həll etmə bacarığı; 
  • Qarşısına qoyduğu məqsədə çatmaq qabiliyyəti;
  • Kollektivdə işləmək qabiliyyəti, gülərüz və müştərilərlə yüksək nəzakətlə davranmaq qabiliyyəti;
  • Məsuliyyətli, düzgünlük  və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmaq.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Naxçıvan şöbəsi \Əməliyyat bölməsinin meneceri göstərməyiniz xahiş olunur. 

Əlaqə vasitələri:

Telefon: (012) 598 44 88, 

Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33

Elanın bitmə tarixi: 01.04.2023