Uninet MMC

KAM üzrə mütəxəssis

My default image 

 

Funksiya: Biznes əməliyyatlarına dəstək bölməsi

İş qrafiki: Standart 

KAM üzrə mütəxəssis olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Abunəçinin məmnuniyyəti (B2B abunəçiləri və KA müştərilərinə şirkət məhsulları və üz üzə görüşərək xidmətin verilməsi);
  • Aylıq B2B abunəçiləri hesab fakturaların və aktları təqdim olunması;
  • Borc və itkinin qarşısının alınması (Abunəli xətt və KAM müştərilərinin borclarının analizinə və müvafiq iş fəaliyyətinə nəzarət);
  • Aylıq B2B abunəçiləri hesab fakturaların və aktları təqdim olunması;
  • Layihələrin idarə olunması ve başa çatdirilmasini təmin etmək, layihə sənədlərinin qorunub saxlanmasına nəzarət etmək;
  • Aşkar edilmiş problemlər dərhal aidiyyəti qrupa bildirmək, təqib etmək və zərurət yarandıqda kəskinliyi artırmaq.

Vəzifənin tələbləri:

  • Ali təhsil;
  • Satış və xidmət bacarıqları;
  • Satış və ya Xidmət sektorunda ən azı bir il iş təcrübəsi;
  • Tekila, Huawei biling , Oracle , Windows (XP/Vista/7/10), MAC OS (OS X/OS classic), Microsoft Office (Word/Excel/Power point/Outlook/Corel Draw) proqramları üzrə biliklər sahib olmaq;
  • Prioritet vermək bacarığı;
  • Uyğunlaşa bilən, çox yönlü və istehlakçı və marketinq meylləri və texnologiyadakı irəliləyişlərdən xəbərdar olmaq bacarığı; 
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları; 
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Təşkilati məlumatlılıq;
  • Daim irəliyə baxaraq yenilikçi və pozucu bir düşüncə tərzinə sahib olmaq; 
  • Təsdiqlənmiş təsir və əməkdaşlıq bacarıqları.

Müraciət etmək üçün CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. E-poçtun mövzu hissəsində vəzifənin adının “KAM üzrə mütəxəssis” kimi qeyd edilməsi mütləqdir. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Function: Business Operations Support Unit

Working schedule: Standard 

Deadline to apply: 07.08.2023

Your responsibilities as KAM Specialist:

  • Satisfaction of the customer(Service via company products and face-to-face to corporate private and Key Accounts subscribers);
  • Presentation of account invoices and acts for monthly B2B subscribers;
  • Bad debt and Churn prevention(Monitoring of KAM customers bad debt analysis and corresponding work activity (number closure, information provision to the customers, formalization of payment terms etc);
  • Presentation of account invoices and acts for monthly B2B subscribers;
  • Ensure that all project administration is completed and project files are maintained;
  • Report detected issues to the relevant team immediately, follow up and escalate if necessary.

Position requirements:

  • Higher education;
  • Sales and Service skills;
  • At least 1 year of work experience in sales or service sector;
  • Computer programs knowledge in Tekila, Oracle , Windows (XP/Vista/7/10), MAC OS (OS X/OS classic), Microsoft Office (Word/Excel/Power point/Outlook/Corel Draw);
  • Ability to prioritize;
  • Adaptable, versatile, and the ability to keep up to date with consumer and marketing trends and advancements in technology;
  • Strong written and verbal communication skills;
  • Teamwork skills;
  • Organizational awareness;
  • Have an innovative and disruptive mindset, constantly looking forward;
  • Proven influencing and collaboration skills.

To apply, please send your CV to [email protected] e-mail address. It is mandatory to mention job title in the subject line of email as “KAM Specialist”. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

Elanın bitmə tarixi: 19.08.2023