Layihə portfelinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis/mütəxəssis/kiçik mütəxəssis
PASHA Insurance
Layihə portfelinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis/mütəxəssis/kiçik mütəxəssis
Vəzifə və Öhdəliklər:
Şirkətin layihə portfelinin idarəolunması və biznes strategiyasına uyğunluğunun təmin olunmasında dəstək göstərmək;
Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyanın biznes ehtiyaclarına və layihələrin xüsusiyyətlərinə əsasən təkmilləşdirilməsi prosesində dəstək göstərmək;
Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyaya uyğun olaraq layihələrin aparılmasında və sənədləşdirilməsində Layihə Rəhbərlərinə dəstək olmaq;
Layihə Rəhbəri kimi iştirak etdiyi layihənin vaxtında, büdcə çərçivəsində və iş həcminə uyğun səviyyədə təhvil verilməsini təmin etmək;
Layihə portfelinin idarə olunması ilə bağlı Komitə görüşlərinin təşkil olunmasında dəstək göstərmək;
Tamamlanmış layihələrin effektivliyinin ölçülməsi məqsədi ilə təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsinə dəstək göstərmək;
Layihə komandasının təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsinə dəstək göstərmək;
Şirkət üzrə Layihələrin effektivliyinin artırılması məqsədi ilə yeni proseslərin yaradılmasında dəstək göstərmək;
Layihə portfeli üzrə hesabatların hazırlanmasına dəstək olmaq;
Layihə portfelinin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi, layihə planın hazırlanmasına dəstək olmaq;
Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsində dəstək olmaq;
Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur, siyasət və təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək;
Bilik və bacarıqlar:
Ali texniki, maliyyə, iqtisadiyyat və yaxud layihələrin idarəolunması üzrə təhsil;
Layihələrin idarəolunması istiqamətində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst ünsiyyətqurma və yazı bacarığı, işgüzar rus dili biliyinin olması arzu olunandır;
Biznes və IT proseslərin analitikası istiqamətində təcrübəsi olan əməkdaşlara üstünlük verilir;
Peşəkar təqdimat bacarıqları;
Bilavasitə bu Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır;
Analitik düşünmə tərzi;
Dürüstlük, komandada işləmək bacarığı, güclü kommunikasıya bacarığı, təşəbbüskarlıq;
Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən Layihələrin İdarəolunması metodologiyaları üzrə biliklər;
Beynəlxalq sertifikatların olması arzu olunandır (PMP, Prince2 və digər).
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] göndərin.