METAK

Office manager

My default image 

Öhdəliklər:

  • Rəhbərlər, işçilər, müştərilər və digər xarici tərəfdaşlar arasında əlaqə yaratmaq;

  • Baş direktorun cədvəlini və təyinatlarını idarə etmək;

  • Məxfi məlumatı ehtiyatla və peşəkarlıqla idarə etmək;

  • Şirkət tədbirlərinin təşkilində və həyata keçirilməsində köməklik göstərmək

  • Baş direktor üçün araşdırma aparmaq və məlumat toplamaq

  • Zənglərin qəbulu, e-poçtların cavablandırılması və müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə də daxil olmaqla icraçı kommunikasiyaları əlaqələndirmək

  • Qonaqların qarşılanması və müvafiq şəxslərə yönləndirilməsi;

  • Zəruri hallarda digər inzibati tapşırıqları yerinə yetirmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil

  • Müvafiq sahədə 3 ildən artıq təcrübə

  • Microsoft Office proqramların sərbəst istifadəçisi

  • Təzyiq altında işləmək bacarığı.

  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi səlis danışıq qabiliyyəti.

Biz təklif edirik:

  • Əmək haqqı 1000 AZN ;

  • Karyera və peşəkar inkişaf üçün əla imkanlar;

  • Təlim və inkişaf proqramlarının geniş spektri;

  • Böyük peşəkar komanda və mehriban mühit;

  • Korporativ nömrə;

  • Nəqliyyat və nahar.

Maraqlananlar CV-lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərərək 24.12.2023– cü il tarixinə kimi müraciət edə bilərlər.

Yalnız göstərilən meyarlara uyğun olan namizədlər müsahibəyə çağırılacaqlar.

Elanın bitmə tarixi: 24.12.2023