Ofis işləri üzrə inzibatçı

Bestcomp Group

Ofis işləri üzrə inzibatçı

My default image 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətə gələn kənar şəxslərin qarşılanması
  • Gündəlik kargüzarlıq və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi, icrasına nəzarət
  • Zənglərin cavablandırılması
  • Digər ofislərə sənədlərin göndərilməsi
  • Şirkətdaxili əməkdaşlar üçün taksi xidmətinə sifarişlərin koordinasiyası 
  • Ofisdə ehtiyac yaranan təmir, texniki və təchizat məsələlərinin koordinasiyası
  • Əməkdaşlara lazım olan kargüzarlıq və digər tələbat mallarının alışı və təchizatının koordinasiyası
  • Ofislərarası texnikanın gətirilməsi və aparılması məsələlərinin təşkili və koordinasiyası 

Yumşaq bacarıqlar:

  • Çeviklik və problem həll etmə bacarığı 
  • Effektiv ünsiyyət
  • Komandada işləmə bacarığı
  • Ünsiyyət bacarığı
  • Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı
  • Özünü inkişafa meyillilik
  • Məsuliyyətli, detallara qarşı diqqətli olmalı

Xüsusi tələblər:

  • Ali Təhsil: Ali təhsil arzuolunandır
  • İş təcrübəsi: 0-1 il
  • Komputer bacarıqları: Ms Office proqramlarında işləmək bacarığı, (Word, Excel mütləqdir)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan-dili əla, rus-dili yaxşı, ingilis-dili biliyi üstünlükdür

Maraqlanan namizədlər CV-ləri “Ofis işləri üzrə inzibatçı” başlığı altında [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Elanın bitmə tarixi: 15.02.2023