Company

Ofis meneceri

600 AZN

My default image 

 

İş barədə məlumat:

  • Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə yönləndirmək
  • Sənədlərin qəbul və qeydiyyatının aparılmasını təmin etmək
  • Korporativ yazışma etikasına əsasən ölkədaxili və beynəlxalq yazışmaları aparmaq
  • Təcili məktubları poçt və ya kuryer vasitəsi ilə göndərmək
  • Görüşləri təyin etmək, gələn qonaqları qarşılamaq və çay,kofe təqdim etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları icra etmək

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə 1 ilə qədər iş təcrübəsi
  • Dil biliyi: Azərbaycan, rus və ingilis dili mütləqdir
  • Yaş həddi: 21-35
  • MS Office proqramlarını bilmək
  • Komandada işləmək bacarığı
  • İşində məsuliyyətli və diqqətli olmaq
  • Düzgün planlama bacarığı ilə verilən tapşırıqları idarəetmə bacarığı

 İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük, iş saatları 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: 600 AZN
  • İş ərazisi: Yasamal rayonu
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzü hissəsində “Ofis menecer” qeyd edərək [email protected] e-ünvanına göndərə bilərlər.

Elanın bitmə tarixi: 25.02.2023