Khamsa Insurance and Reinsuran

Ofis meneceri

undefined 

 

Vəzifə öhdəlikləri barədə məlumat: 

  • Ofisin normal işi üçün lazım olan şəraitin yaradılması;
  • Telefon zənglərinin cavablandırılması;
  • Təsərrüfat, dəftərxana və digər malların alınması və təsərrüfat mallarının istifadəsi barədə hesabatların tərtib edilməsi (alınmış dəftərxana mallarının, şirniyyatların qəbzlərinin mühasibatlığa təqdim edilməsi);
  • Əsas vəsaitlərin alınmasında iştirak etmək və onların düzgün sənədləşdirilməsinə nəzarət etmək
  • Ofisdə keçirilən işgüzar görüşlərin təşkilati məsələlərinin həlli;
  • Gələn məktubların alınması və lazımı şəxslərə yönləndirilməsi, çıxan məktubların kuryerlə göndərilməsi və qeydiyyatının aparılması
  • Sənədlərin Direktor tərəfindən imzalanmasını təmin etmək;
  • İşçilərin tədbirlərdə iştirakını təmin etmək üçün lazımi qeydiyyatların aparılması 
  • Xarici qonaqların qarşılanması (transfer), oteldə yerləşdirilməsi və lazım gələrsə ekskursiyalar təşkil etmək
  • Direktorun xidməti tapşırıqlarını və göstərişlərini yerinə yetirmək.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: həftədə 5 gün, gündə 8 saat (saat 09:00 –dan saat 18:00-dək);
  • İş yeri:  Bakı şəh., Xətai rayonu, AZURE Biznes Mərkəzi;
  • Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə.

Namizədə tələblər:

  • Yaş: 18 - 25 yaş
  • Cins: xanım
  • Ali təhsil;
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Ünsiyyət, işgüzarlıq, əməkdaşlıq və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək,  ingilis dilini yaxşı bilmək, rus dilini bilmək üstünlükdür.

Maraqlanan namizədlərdən şəkilli CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

 

Job Description:

  • Create necessary conditions for working in the office;
  • Answer phone calls;
  • Drawing up reports on the purchase of household, stationery and other goods and the use of household goods (provide the accounting department receipts for purchased stationery and sweets);
  • Participate in the purchase of fixed assets and control the process’s correctness;
  • Оrganize business meetings in the office;
  • Receive and forward incoming letters to the appropriate persons, send and register outgoing letters by courier;
  • Make sure the documents are signed by the director;
  • Carry out necessary registrations to ensure the participation of employees in events;
  • Welcom foreign guests (transfer), hotel accommodation and, if necessary, organization of tours;
  • Implement service tasks and instructions of the management.

Working Conditions:

  • Work schedule: 5 days a week, 8 hours a day (from 09:00 to 18:00);
  • Location: Baku city, Khatai district, AZURE Business Center;
  • Salary: by agreement.

Candidate Requirements:

  • Age: 18 - 25 years
  • Gender: Female
  • Higher education;
  • Ability to use MS Office programs;
  • Communication, business mind and cooperation skills;
  • Native language - Azerbaijani, fluency in English and advanced Russian.

Interested candidates should send their CV with photo ([email protected]).

Elanın bitmə tarixi: 27.03.2023