Global Management

Ofis meneceri

undefined 

 

Öhdəliklər:

  • Hesabatların hazırlanması və məlumatların daxil edilməsi kimi tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
  • Görüşlərin təşkili;
  • Menecerlər və digər işçilər arasında əlaqənin yaradılması;
  • Sənədləşdirmə proseslərinin həyata keçirilməsi, sənəd dövriyyəsinin idarə edilməsi və gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
  • Ümumi ofis prosedurlarına və biznes siyasətlərinə əməl etmək; 
  • Şəxsi hesabları ödəmək və digər şəxsi işlərin təşkili ilə məşğul olmaq;
  • Təmizlik işlərinin aparılmasına nəzarət etmək;
  • Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini nəzarət etmək.
  • Şirkət üçün tələb olunan malların və ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanaraq müvafiq təchizatçılara yönləndirmək və alışını təmin etmək:
  • Ümumilikdə menecerin biznesi ilə bağlı dəstəyin təmin edilməsi;

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Yaş həddi 27-35;
  • Aidiyyatı sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis şifahi və yazılı nitq;
  • Rus dili biliyi vacibdir;
  • İngilis dilli biliyi üstünlükdür;
  • MS Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli, ünsiyyətcil, komandada işləmə bacarığı;

İş şəraiti:

  • İş qrafiki:  5 günlük iş qrafiki (09:00-18:00)
  • Ünvan: Winter Park Plaza (Bakı şəhəri Rəsul Rza 75 A).

Əmək haqqı namizədin bilik, bacarıq və praktik iş təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı razılaşdırılacaq

Namizədlərdən “Ofis menecer” yazaraq CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Elanın bitmə tarixi: 24.05.2023