AZEA Group

Ofis meneceri

400 AZN

My default image 

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Memarlıq və inşaat universitenin məzunlarına üstünlük veriləcəkdir)

  • Microsoft office programlarından istifadə bacarığı

  • Az dili əla,Rus dili yaxşı, İngilis dili biliyi üstünlükdür

  • Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi

  • Yaş 25-35

  • Cins – Qadın

  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və dizayner komandası  ilə işləmək bacarığı;

  • Müştəri ilə işləməyi bacarmalı 

  • Sosial şəbəkələrdə şirkətin səhifələrini idarə edə bilməli

  • Səhifəyə gələn sorğuları cavablandırılmasını təmin etmək;

  • Paylaşılan postlar üçün maraqlı və yaradıcı məzmun təkliflərini vermək;

  • Müştəri ilə bağlanan müqavilənin ilk günündən işin təhvil verilməsi prosesinə qədər icraya nəzarətin edilməsi.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi

  • Gündəlik sənədləşmə və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi

  • Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və siyahı ilə yoxlanılıb, təhvil götürülməsi

  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vəzifəyə uyğun olaraq vaxtında yerinə yetirilməsi

  • Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi. İstisna hallarda ofisə gələn qonaqlara çay və qəhvə təklif edilməsi.(Nadir hallarda)

İş şəraiti:

  • İş saatı: 09:00-dən - 18:00-dək

  • İstirahət günü : Bazar günü

  • Əmək haqqı 400 azn.

  • İş yeri: Azure Business Center

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini mövzu hissəsində “ofis meneceri” sözlərini qeyd edərək [email protected] e-ünvanına göndərsinlər.

Elanın bitmə tarixi: 23.11.2023