Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq
Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
E-mail və yazışmaları həyata keçirmək, ümumi mailə gələn məktubları cavablandırmaq
Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək (çap və skan edilməsi və s. bu kimi işlərin görülməsi)
Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək (Kargüzarlıq işlərini aparmaq)
Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanaraq müvafiq şöbəyə yönləndirmək
Ofis üçün alınan təsərrüfat və ərzaq mallarının sifarişinə və düzgün alınmasına nəzarət etmək
Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək
Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
Tələblər:
Ali təhsil üstünlükdür
Yaş həddi: 22-35 yaş
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi
Sənədləşdirmə və yazışma işlərini bacarmalı
Kollektivdə işləmək bacarığı
Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili (ingilis dili arzuolunandır)
Kompüter bilikləri: Ofis proqramları – Word, Excel, Outlook
Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
Səliqəli , xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
İş şəraiti:
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Ə/h: 400-500 AZN
5 günlük iş həftəsi ( 09:00 – 18:00).
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Ofis meneceri" mövzusu ilə [email protected] email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.