Novator HRC

Ofis meneceri

500 - 600 AZN

My default image 
İş barədə məlumat
Gündəlik kargüzarlıq və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi, icrasına nəzarət
  • Kargüzarlıq işlərinin aparılması
  • Daxil olan informasiyanın qeydə alınması və vaxtında təyinatı üzrə çatdırılması
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi
  • Müqavilələrinin, müxtəlif günlük, həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanması
  • Ofisə gələn sənədləri (e-mail, poçt və s.) operativ şəkildə qəbul etmək, qeydə almaq,aidiyyəti şəxslər üzrə bölüşdürmək
  • Əməkdaşları texniki avadanlıq, dəftərxana ləvazimatı və ofisi təsərrüfat malları ilə təmin etmək
  • Sənədləri çap etmək,scan etmək,mail vasitəsilə göndərmək
  • Gələn zənglərə cavab vermək
  • Verilmiş tapşırıqları diqqətli və operativ yerinə yetirmək
  • Əmək haqqı: 500-600 Azn
Namizədə tələblər:
  • Ali təhsilli olmalıdır
  • Yaş həddi:22-35 yaş
  • Rus dili arzuolunandır
  • Ofis proqramlarını bilməli ( Word, Excel, ) və 1 C proqramının satış sahəsindən anlayışı olmalıdır
  • Ofis avadanlıqlarından istifadə etməyi bacarmalıdır
  • Komandada işləmə qabiliyyəti olmalıdır
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
  • Operativ, məsuliyyətli və işə planlı yanaşan
  • Kompüter və ofis proqramlarından istifadə etmə bacarığı
  • Müqavilələrin və müxtəlif hesabatların hazırlanması təcrübəsi olan
  • Xanım namizəd olmalı
  • Kompyuter proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
  • Ünsiyyətcil, gülərüz
  • Aktiv, məsuliyyətli,stressə davamlı, işində dəqiq qadın namizədlər müraciət edə bilər
İş qrafiki:
  • Həftə içi 6 gün, bazar günü istirahət
  • Ünvan: Nəsimi rayonu , Abbas Səhhət küç. 40
Tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “Ofis meneceri” yazmaqla öz CV-
lərini [email protected] göndərə bilərlər.

Elanın bitmə tarixi: 06.11.2022