Global Management

Resepşn

400 - 500 AZN

undefined 

 Əmək haqqı: 400-500 AZN.

Öhdəliklər:

  • Ofisə gələn şəxslərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
  • Telefon zənglərinə cavab verməsi.
  • Taksi sifarişinin həyata keçirilməsi və müvafiq qaydada hesabatının aparılması;
  • Şirkətlə bağlı daxil olan informasiyanın qeydə alınması və vaxtında təyinatı üzrə həmin informasiyanın çatdırılması;
  • Əmək funksiyalarınn icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası;
  • İşləri prosedur və təlimatlara uyğun təşkil edərək icra etmək;
  • Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları tərtib edərək hazırlamaq;
  • Daxil və xaric olan informasiyanın konfidensiallığının qorunması;

Namizədə bağlı tələblər:

  • Xanım namizədlər
  • Yaş: 22 - 30
  • Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, Rus dili - əla, İngilis dili - arzuolunandır;
  • MS Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı, işgüzar münasibət etikası;
  • Səliqəli xarici görünüş;
  • Aktiv, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyətcil.
  • Problemləri həll etməyə bacarmalıdır.

İş şəraiti:

  • Karyera yüksəlişi imkanı.
  • İş qrafiki:  6 günlük iş qrafiki (6-cı gün qısa iş günü).
  • Ünvan: Winter Park Plaza (Bakı şəhəri Rəsul Rza 75 A)

Namizədlərdən “Resepşn” yazaraq CV-lərini [email protected] göndərmələri xahiş olunur. Şəkilsiz olan CV-lərə baxılmır.

Elanın bitmə tarixi: 02.01.2023