Avadanlıqların, kompüter proqram təminatının, sistemlərin, şəbəkələrin, printerlərin və skanerların konfiqurasiyası, diaqnostikası və quraşdırılması, periferiya qurğularında ortaya çıxacaq problemlərin həll edilməsi
Kompüterin diaqnostikası və gündəlik ortaya çıxan nasazlıqların həlli
Şirkət daxilində texniki müraciətlərə vaxtında cavab vermək və texniki dəstəyi təmin edilməsi
Yeni istifadəçilər üçün hesabların qurulması, avadanlıqla və nömrə ilə təmin edilməsi
Lazım gələrsə avadanlıqların təmiri və dəyişdirilməsi
Yeni avadanlıqları sınaqdan keçirmək
Avadanlıqların siyahısını tərtib etmək və təhvil verdikcə qeydiyyatını aparmaq
Səlahiyyətli istifadəçilərin hüquqlarını mütəmadi olaraq yoxlamaq
Müvafiq təhlükəsizlik prosedurları, standartları və qaydalarını müəyyən edərək şirkətin təhlükəsizlik konsepsiyasının icrasını təmin etmək
Office proqramları ilə bağlı əməkdaşlara texniki dəstəyin göstərilməsi
Gündəlik nəzarət sistemlərinin kamera, turniket, access kontrol sistemlərinin quraşdırılmasında iştirak etmək
Müxtəlif əməliyyat sisteminin yüklənməsi və sazlanması (Windows XP/Vista/7/8/8.1/10/11)
Şəbəkədə yaranan nasazlıqların aradan qaldırılması
Switch, AP və Router şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırılması və sazlanması
İş Tələbləri:
Ali Təhsil (texniki sahə, proqramlaşdırma və s.)
Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi
Windows əməliyyat sistemlərində yüksək səviyyədə işləmək bacarığı
Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis dili (texniki), Rus (arzuolunandır)
Yenilikçi və inkişafa meyilli olmalı
Həmkarları ilə konstruktiv və şəxsiyyətlərarası münasibətlər inkişaf etdirmə təcrübəsi
Tənqidi düşünən və problem həll etmə bacarıqları
Komanda oyunçusu
Yaxşı vaxt idarəetmə bacarıqları
İş Şərai̇ti̇:
Part time, 5 günlük iş həftəsi, saat 14:00 - 18:00
AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “İT Helpdesk” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.