Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
Baş mühasib kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi;
Rus və ingilis dili biliyi arzu olunandır.
Maliyyə təsərrüfat əməliyyatlarının bütün sahələrində iş təcrübəsi;
Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
Mühasibat uçotunun Beynəlxalq standartlarını bilməli (sertrifikatın olması arzuolunandır)
MS Office, 1C (8.3) proqramlarında yaxşı səviyyədə işləyə bilməli;
Emas.sosial.gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı;
Komandada işləmək bacarığı;
Dəqiq və məsuliyyətli;
Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti;
İş haqqında:
Büdcə köçürmələrinin həyata keçirilməsi: vergilər, əmək haqqından tutulmalar və s.
Vergi, statistika və DSMF (əmək,ticarət,invest) hesabatların hazırlanması;
İnternet banking vasitəsilə ödəniş tapşırıqlarının tərtibi (yerli və xarici), invoysların hazırlanması;
Aylıq hesabatların hazırlanması;
Gömrük işlərinin aparılması;
Tenderdə iştirak üçün tələb olunan bütün sənədlərin hazırlanması;
Mal-material qiymətlilərin alışı, anbara mədaxili,satışı,yerdəyişməsi, silinməsi, inventarizasiyası, anbara nəzarət, kontragentlərlə qarşılıqlı hesablaşmaya nəzarət və s. işlərin görülməsi.
Debitor, Kreditor əməliyyatlarının uçotu, ilkin və son qalıqlar, hərəkətlilik və hesabatlar.