Hesabatlılıq və büdcələmə üzrə kiçik mütəxəssis

AS Group

Hesabatlılıq və büdcələmə üzrə kiçik mütəxəssis

undefined 

 

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Menecment üçün aylıq Maliyyə Hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Daxili hesabatlılıq üçün təqdim ediləcək hesabatların hazırlanmasında digər müəssisələrdən məlumatları toplamaq;
  • Hesabatlar üçün toplanmış məlumatlarda hər hansı uyğunsuzluq aşkarlanan hallarda məlumatların düzəldilməsi və ya dəqiqləşdirilməsini təmin etmək;
  • Büdcə prosesi üçün lazım olan tarixi məlumatların digər struktur bölmələrin sorğusuna əsasən təqdim etmək;
  • Faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisəsi, yaranan fərqlərin analitik təhlil həyata keçirərək səbəblərinin araşdırılması.

Tələb olunan göstəricilər:

  • İqtisadiyyat, maliyyə, mühasibat uçotu və ya audit üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • ACCA F3 və F7 arzu olunandır;
  • Müvafiq sahədə 1 ilə qədər iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və İngilis dili bilikləri əla, Rus dili orta səviyyədə;
  • Mükəmməl analitik və düşünmə bacarıqları;
  • Stressə dözümlülük;
  • Tapşırıqları sürətli yerinə yetirə bilmək bacarığı;
  • MS Office bilikləri (xüsusilə Excel yüksək səviyyədə);
  • 1C sistemi üzrə biliklər.

Biz təklif edirik:

  • İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
  • İş qrafiki həftənin 5 günü (şənbə/bazar istirahət);
  • Korporativ nömrə, danışıq vaxtı və internet paket;
  • Karyera imkanları;
  • Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00 (nahar yeməyi şirkət tərəfindən təmin edilir);
  • İş yeri: Yasamal rayonu (Renessans Plaza);
  • Gənc və peşəkar işçi heyəti.

Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “Hesabatlılıq və büdcələmə üzrə kiçik mütəxəssis”, qeyd etməklə CV formalarını [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.

Qeyd: Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibə mərhələsinə dəvət olunacaqlar.

 

Duty responsibilities:

  • Participate in the preparation of monthly Financial Statements for management;
  • Obtain information from other entities in preparing management reports;
  • Ensure that any discrepancies in the data collected for the reports are corrected or clarified;
  • Provide historical information required for the budget process upon request of other structural units;
  • Comparison of actual and budget results, analytical analysis of differences.

Requirements:

  • Bachelor´s degree in Economics (Finance, Accounting and Auditing is preferred);
  • ACCA F3 and F7 is preferable
  • Up to 1 year work experience in the relevant field;
  • Excellent knowledge of Azerbaijani and English, intermediate level of Russian language;
  • Excellent analytical and thinking skills;
  • Ability to work under pressure;
  • Ability to complete tasks quickly;
  • Knowledge of MS Office (especially a high level of Excel);
  • Knowledge of 1C system.

Our offers:

  • Working hours: 09:00 – 18:00;
  • Working schedule: 5 days per week (Saturday/Sunday off);
  • 13:00 – 14:00 lunch break (company sponsors meal);
  • Mobile number for business purposes, monthly talk time and internet package;
  • Career opportunities for promotion;
  • Jobsite: Yasamal district (Renaissance Plaza);
  • Young and professional staff. 

Candidates who meet the requirements mentioned in the announcement can send CV forms with the name of vacancy in the subject – “Reporting and Budgeting junior specialist” to the email [email protected].

Only shortlisted candidates will be invited to the interview.

Elanın bitmə tarixi: 18.04.2023