Audit layihəsi çərçivəsində həvalə edilmiş audit prosedurlarını həyata keçirmək (audit obyektindən məlumatı toplamaq, əldə olunan məlumatı təhlil edilməsi üçün uyğun formaya çevirmək və s.);
Lazımi məlumatları toplayaraq analiz edilməsi üçün uyğun formaya çevirmək;
Qarşıya qoyulmuş vəzifələri tələb olunan müddət və keyfiyyətdə həyata keçirmək;
Ona həvalə edilmiş analitik prosedurlar həyata keçirmək və qrup rəhbərinə məruzə etmək;
Audit obyektində biznes proseslərinin daxili qayda və prosedurlara uyğun həyata keçirilməsini müəyyən etmək;
Aşkarlanmış çatışmazlıqlar barədə müvafiq sənədləşmə prosesini həyata keçirmək;
Qrup rəhbəri tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqları səlahiyyəti çərçivəsində yerinə yetirmək.
Namizədə Tələblər:
Audit, iqtisadiyyat, idarəetmə, maliyyə və ya mühasibat uçotu üzrə təhsil; ;
Audit və ya maliyyə/ mühasibatlıq sahəsində 1 ilədək iş təcrübəsi;
Kompüter biliyi (Word, Excel, Power Point);
Yerli və Beynəlxalq Mühasibat Uçotu standartları və müvafiq vergi qanunvericiliyi üzrə ümumi biliklər;
Məxfiliyi qoruyaraq və davranış qaydalarına riayət edərək, şöbədaxili və departamentlərarası effektiv kommunikasiyanı yaratmaq;
Kollektivlə ünsiyyət bacarığı və professional görünüş;
Komanda şəklində iş bacarığı;
Detallara və xırdalıqlara diqqət;
Nəticəyə istiqamətlənmə / fokuslanma;
Eyni zamanda bir neçə göstərişləri həyata keçirmə bacarığı;
Stressin idarə edilməsi;
Analitik bacarıqlar;
Yüksək səviyyədə yazılı / şifahi ünsiyyət və münasibət qurma bacarığı;
Tez öyrənmək və uyğunlaşmaq bacarığı;
Azərbaycan dilini işgüzar səviyyədə mükəmməl bilməli;
Ingilis və Rus dillərini işgüzar səviyyədə bilmək arzuolunandır
İş şəraiti:
İş vaxtı: 5 günlük, istirahət günü: şənbə, bazar
İş yeri: Bakı şəhəri
Əmək haqqı: Müsahibə əsnasında müəyyən olunacaqdır
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Kiçik Auditor” mövzusu ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.