TLC Group

Mühasib

1500 AZN

undefined 

Namizədə aid tələblər:

  • Ali İqtisadi Təhsil (Mühasibatlıq ixtisası üzrə olması üstünlükdür) ;

  • Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli (Digər dil bilikləri əlavə üstünlükdür);

  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;

  • AR Vergi Məcəlləsi,Əmək Məcəlləsi və mühasibat uçotu üzrə mükəmməl biliklər;

  • Microsoft Office proqramları üzrə mükəmməl biliklər;

  • 1 C 8.3 proqramında sərbəst işləmək bacarığı;

  • E-taxes.gov.az və digər hökümət portallardan yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;

  • Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti;

  • Balansın çıxarılması üzrə biliklərə sahib olmalı;

  • Dövlət hesabatların tərtib olunması; 

  • Məsuliyyətli, dəqiq və peşəkar;

  • Yüksək səviyyədə yazışma bacarığı;

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Şirkətin maraqlarını əsas tutaraq, şirkətin maliyyə vəziyyətinin səviyyəsinin aşağı düşməsinə səbəb olacaq amillər barədə rəhbərliyi məlumatlandırmalı və həlli barədə məsləhətlər verməli;

  • Mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları (əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlilərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının, təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı) yerinə yetirir;

  • Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsinə və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak edir;

  • Şirkət tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət edir;

  • Əvvəlki sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirir və onları hesabı emala hazırlayır;

  • Pul vəsaitlərinin, əmtəə maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesabında əks etdirir;

  • Dövlət büdcəsinə ödənişlərin, sosial sığorta ayırmalarının, fəhlə və qulluqçuların əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını, vergilərin, ödənişlərin köçürülməsini həyata keçirir;

  • Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir, rəsmiləşdirir;

  • Cəmiyyət üzrə  debitorların və kreditorlarların, əsas vəsaitlərinin, qeyri-maddi aktivlərinin uçotunu  aparır;

  • Aylıq əmək haqqını, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik vərəqələri ilə bağlı müavinətləri hesablayır və ödənişləri həyata keçirir;

  • Bank sənədlərini tərtib edir, müvafiq ödənişləri həyata keçirir;

  • Kassa uçotuna nəzarət edir;

  • Maliyyə hesabatlarının beynəlxalq standartlara əsasən hazırlanması (Profit and loss statement, cash flow statement, balance sheet and etc);

  • Lazimi dövlət orqanlarına bəyannamələr və hesabatları vaxtı vaxtında hazırlayıb təqdim etmək;

  • Şirkətlərlə bağlanan Müqavilələrinin, invoysların və digər maliyyə sənədlərin vaxtı vaxtında hazırlanması, yoxlanılması, göndərilməsi və nəzarətini təşkil edir;

  • Tender və Təchizat proseslərinində iştirak etmək və gedişi haqqında hesabatlar hazırlamaq;

İş şəraiti:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;

  • Sınaq müddəti- 3 ay;

  • İş saatı 9:00-18:00-dək; 5 günlük iş rejimi; 

  • Əmək haqqı NET 1500 azn. 

Uyğun namizədlərdən CV-lərini başlıq hissəsinə “Mühasib” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Qeyd edək ki, CV-lərə mərhələli şəkildə baxılır və yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. 

Elanın bitmə tarixi: 14.01.2024