“Novator HRC” şirkəti mühasib köməkçisi vakansiyası elan edir:
İş barədə məlumat
Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək;
E-Qaimə fakturalarının yazılması;
Kassa, Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi:
Debitor və kreditorlar üzrə hesablaşmalarının aparılması, aktların tərtib olunması;
Bank əməliyyatlarının 1C mühasibatlıq proqramına daxil edilməsi;
Şirkət rəhbəri və baş Mühasib tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
Azərbaycan Respublikası Vergi və Əmək Məcəlləsi üzrə bilikləri;
Əmək haqqı 500 AZN;
Namizədə tələblər:
İş təcrübəsi müvafiq sahə üzrə minimum 2 il;
Yaş həddi 25-35;
Ali təhsilli (maliyyə,iqtisadi təhsil arzu olunandır);
Word,Excell,1C proqramlarını bilməli;
Məsuliyyətli,işgüzar,ciddi,ünsiyyətcil və aktiv olmalı ;
Kollevtivlə işləmək bacarığı və nizam intizam qaydalarına hörmətlə yanaşmalı;
Telefonla nəzakətli danışıq bacarığı;
Stressə davamlılıq,müxtəlif tipli insanlarla ünsiyyət yaratmaq qabiliyyəti, problemlərin müstəqil həll etmə bacarığı, lazım olanda iş vaxtından əlavə qalıb işləməyi bacaran şəxslər;
İş qrafiki:
-Həftə içi 6 gün
Ünvan: Nəsimi rayonu , Abbas Səhhət küç.40
Tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “Mühasib köməkçisi” yazmaqla öz CV-