İllik marketinq və PR planının hazırlanmasında iştirak etmək;
Müştərilərlə sıx və yüksək səviyyəli münasibətlərin qurulması;
Marketinq tədqiqatlarının aparılması (bazar/rəqib/potensil müştəri və ərazi);
Məqsədli auditoriyanın xüsusiyyətlərinin araşdırması, onların satınalma davranışlarının izlənməsi, yeni istehlakçı sinfin yaradılması istiqamətində təkliflərin hazırlanması;
Satışa dəstək olabiləcək marketinq məlumatlarının hazırlanması;
Prezentasiyaların təşkil edilməsi və aparılmasını təmin etmək;
Marketinqə aid digər şirkətlərlə əlaqələrin yaradılması;
Reklam planları üçün təkliflərin hazırlanması, reklam aksiyalarının və tədbirlərinin koordinasiyası və həyata keçirilməsində iştirak, müvafiq şöbə ilə işin aparılması;
Daxili və xarici PR aktivliklərin keçirilməsi və reklam fəaliyyətinin təşkili;
Vəzifə icrası ilə bağlı digər işlər.
Xüsusi tələblər:
Təhsil dərəcəsi: Müvafiq və ya bənzər sahə üzrə Ali təhsil
Xarici dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, Rus dili və Ingilis dili (arzuolunandadır)