MPAY QSC
Rəqəmsal Marketinq Meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
Müxtəlif platformalarda istifadəçi cəlb etmək və saxlamaq üçün hərtərəfli rəqəmsal marketinq strategiyaları hazırlamaq və icrasını həyata keçirmək
Şirkәtin veb-saytının, sosial media platformalarının vә digәr rәqәmsal kanallarının idarә edilmәsi, yenilәnmәsi vә optimallaşdırılması
Rəqiblərin monitorinqini həyata keçirmək və bazarın tələblərini təyin etmək
Məhsulun rəqabətliliyi üçün təkliflərin işlənib hazırlaması
Ənənəvi marketinq fəaliyyətinin icrasına dəstək göstərmək
Komandanın doğru yönləndirilməsi və effektivliyin qorunması
Agentliklər və patyorlar ilə əməkdaşlığın təmin edilməsi Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
Vəzifəsinə bilavasitə aid olan digər işləri yerinə yetirmək
Tələblər:
Rəqəmsal marketinq sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
Tələb olunan alətlər:
Google Tag Manager
Google Analytics
Google Search Console
Google Ads
Facebook Meta (facebook business, facebook ads)
Yandex metrika
Semrash
Komanda şəklində işləmə bacarığı
Məsuliyyətli, təşəbbüskar və işgüzar
Korporativ ünsiyyət bacarıqları.
Təhsil və dil bilik tələbləri:
Ali təhsil;
Dil bilikləri :
İngilis dili – Intermediate
İş şəraiti:
Ofis daxili;
İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
Nahar yeməyinin təmin olunması;
Birlikdə istirahət tədbirlərinin keçirilməsi;
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi [email protected] email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Rəqəmsal Marketinq Meneceri” yazılmalıdır.
Elanın bitmə tarixi: 30.09.2023