Azərpoçt
Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri:
Təşkilatın biznes məqsədləri və marketinq planına uyğun olaraq rəqəmsal marketinq strategiyalarının hazırlanması;
Sosial media, axtarış motoru və GDN kimi müxtəlif rəqəmsal kanallarda targeting daxil olmaqla reklam kampaniyaların idarə və icra edilməsi;
Rəqəmsal marketinq kampaniyalarının performansının ölçülməsi və hesabatların təqdim edilməsi;
Rəqəmsal marketinq kampaniyalarının nəticələrinin təhlil edlməsi və optimallaşdırılması;
Rəqəmsal bazarda tendensiyaların, eləcə də rəqiblərin fəaliyyətinin araşdırılması, təhlil edilməsi və müvafiq təkliflərin verilməsi;
Maraqlı məzmun yaratmaqla bağlı şirkətin aidiyyatı olan işçi və şöbələri ilə əməkdaşlıq edilməsi;
Şirkətin vebsaytı və həmçinin şirkətin məhsul və xidmətlərinə aid vebsaytlarının performansının təhlil edilməsi (Google Analytics və s.);
SEO səviyyəsinin artırılması üçün tövsiyələrin verilməsi.
Vəzifə üzrə tələblər:
Ali iqtisadi (Marketinq, Biznesin idarə edilməsi və.s) təhsil;
Rəqəmsal marketinq üzrə 3 il iş təcrübəsi;
Əla səviyyədə Microsoft Office proqramları bilikləri;
META, Google Ads və Google Analytics üzrə beynəlxalq sertifikatlar
Analitik düşüncə qabiliyyəti;
Yaxşı səviyyədə ingilis dili biliyi (Rus dili biliyi üstünükdür);
Komanda şəklində işləmək bacarığı;
Hesabatlıq və təqdimat bacarığı;
Ünsiyyətcil, işə pozitiv yanaşma və nəticə yönümlü olmaq.
İş şəraiti:
5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
Bazar rəqabətli əmək haqqı ;
İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Elanın bitmə tarixi: 06.12.2023