ticarət marketinqi tədbirlərinin işə salınması, aparılması və bağlanması;
POSM dəstəyi üzrə kompleks planın planlaşdırılması, işlənib hazırlanması və tətbiq olunması;
maliyyə, büdcə və layihə hesabatlarının aparılması;
ticarət marketinqi tədbirlərinin təhlili üçün məlumatların hazırlanması;
ticarət nöqtələrinin sahə auditi.
Xüsusi tələblər:
ali təhsil (marketinq sahəsində arzuolunandır)
marketinq və ya beynəlxalq FMCG, satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
iqtisadiyyatın, xüsusilə mənfəətin, qazancın hesablanması üsullarının əsasları;
bazar tədqiqatları metodologiyası;
ticarət kanallarının marketinqi üzrə qısamüddətli planların hazırlanması;
distribusiya kanallarının qurulması prinsipləri;
promo aksiyaların müxtəlif üsullarının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi: istehlakçılar, müştərilər, satış komandası üçün
satış və distribusiya göstəricilərinin biznes təhlili bacarıqları;
kommunikasiya bacarıqları (işgüzar ünsiyyət etikası, danışıqların və təqdimatların aparılması, qərar qəbulu, komandada iş, nəticə yönümlülük, öyrənmək və öyrətmək qabiliyyəti).