Müştəri məmnuniyyəti üzrə operator

Baku Electronics

Müştəri məmnuniyyəti üzrə operator

My default image 

 

Xüsusi tələblər:

  • Müştəriyönümlü olmaq;
  • Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
  • Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmaq;
  • Stresə davamlı olmaq;
  • İnkişafa meylli olmaq;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərilərin müraciətlərinə əsasən onları müvafiq şöbələr üzrə yönləndirmək;
  • Şirkətdə həyata keçirilən kampaniyalar və şirkətin təklif etdiyi xidmətlər barəsində müştəriləri düzgün məlumatlandırmaq;
  • Məhsullar və xidmətlər haqqında müştərilərdən rəsmi və qeyri-rəsmi rəylər toplamaq;
  • Müştərilərin rəyləri haqqında digər müvafiq şəxsləri və əlaqədar şöbəni mütəmadi olaraq xəbərdar etmək;
  • Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərərək müştəri məmnuniyyətinin qorunmasını təmin etmək;
  • Şirkət və müştəri arasındakı qarşılıqlı münasibətlərin müsbət yöndə inkişaf etdirilməsini təmin etmək;

İş şəraiti:

  • İş yeri – Mağaza;
  • İş qrafiki – 8 saatlıq iş rejimi;

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini  mövzu  hissəsində “Müştəri məmnuniyyəti üzrə operator” qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Elanın bitmə tarixi: 06.05.2023