Korporativ müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək;
Göstərilən xidmətlərin səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analizi aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təkliflərini bildirmək;
Satış nöqtələrindən sifarişlərin götürülməsi
Bazar araşdırması aparmaq, müştəri tələbatlarını öyrənmək;
Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlik fəaliyyət göstərmək;
Görülən işlərə dair gündəlik və aylıq hesabatların birbaşa rəhbərə verilməsi;